အခုတေလာ အလုပ္ကလဲ တနဂၤေႏြ တစ္ရက္ကိုပါ မအားလပ္ရေအာင္ လုပ္ေနရတာဆိုေတာ့ ဘေလာ့ေလးနဲ႕ နဲနဲအလွမ္းေ၀းေနပါတယ္။ တစ္ပတ္လံုးမွ တနဂၤေႏြတစ္ရက္ဘဲ ပိတ္ရက္ရွိတာ။ အဲဒီ တစ္ရက္ကေလးကိုပါ မအားလပ္ရေအာင္ လုပ္ေနရျပီဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ပင္ပန္းတယ္လို႕ ေျပာရေတာ့မွာေပါ့။
.
အလုပ္ကလဲ အစုိးရအလုပ္နဲ႕ ဆက္ႏြယ္ေနတဲ့ အလုပ္ဆုိေတာ့ Tender ေျခာက္ခု တျပိဳင္နက္တည္း တစ္လအတြင္း အခ်ိန္ေပးျပီး အျပီး တင္ရတာဆိုေတာ့ မလုပ္လို႕ကလဲ မျဖစ္။ အားလံုး ၀ုိင္း၀ုိင္း၀န္း၀န္းနဲ႕ တက္ညီလက္ညီလုပ္ႏုိင္မွ အခ်ိန္မွီ ျပီးစီးေအာင္ျမင္ေတာ့မွာျဖစ္လို႕ အားလံုး စုေပါင္းျပီး တက္ညီလက္ညီ လုပ္ၾကတာ အားရစရာပါ။ အထူးသျဖင့္ ရုံးမွာရွိတဲ့ ျမန္မာေတြ အားလံုး စည္းစည္းလံုးလံုးနဲ႕ ေစတနာထား လုပ္ေပးၾကတာ အားရ၀မ္းသာ ရွိလွပါတယ္။ ေမာတယ္လို႕ သေဘာမထားႏုိင္ဘူးေလ။ Tender ေျခာက္ခု တင္တဲ့အထဲက အနည္းဆံုး ၂ ခုေလာက္ အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ကို လက္ရွိလူအင္အားနဲ႕ အေျခမပ်က္ လည္ပတ္သြားႏုိင္မွာမို႕ သူေဌးျဖစ္သူကလဲ အားရပါးရ ခုိင္းလိုက္တာေလ။
.
ဘာေတြ Tender တင္ေနၾကတာလဲလို႕ သိခ်င္ေပလိမ့္မယ္။ ဒီလိုပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရုံးက လုပ္ငန္းက အစိုးရက ခ်ေပးတဲ့ လမ္းနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြ သံုးႏွစ္တစ္ၾကိမ္ Contract ယူျပီး လုပ္တဲ့ လုပ္ငန္းပါ။ စင္ကာပူမွာ ရွိတဲ့ လမ္းအားလံုး၊ တံတားအားလံုး၊ ဆုိင္းဘုတ္အားလံုး နဲ႕ Tennel အားလံုး အတြက္ Inspection & Repair Works ေတြအတြက္ Contract ယူျပီး လုပ္ပါတယ္။ လုပ္တတ္ရင္ လုပ္တတ္သေလာက္ အက်ဳိးအျမတ္ ရွိတာမို႕ သူေဌးကလဲ တစ္ခုမွ လက္လြတ္မခံဘဲ အားလံုးကို Tender တင္ခ်င္ပါတယ္။ ယခု လက္ရွိ Contract က လာမည့္ မတ္လကုန္မွာ ျပီးမွာမို႕ အဲဒီအတြက္ အျပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္ရတာအျပင္ ေနာက္ထပ္လာမည့္ အတြက္ပါ လုပ္ေနရတာဆိုေတာ့ အားလပ္ရက္ မရွိေလာက္ေအာင္ပါဘဲ။
ဘာေတြ Tender တင္ေနၾကတာလဲလို႕ သိခ်င္ေပလိမ့္မယ္။ ဒီလိုပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရုံးက လုပ္ငန္းက အစိုးရက ခ်ေပးတဲ့ လမ္းနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြ သံုးႏွစ္တစ္ၾကိမ္ Contract ယူျပီး လုပ္တဲ့ လုပ္ငန္းပါ။ စင္ကာပူမွာ ရွိတဲ့ လမ္းအားလံုး၊ တံတားအားလံုး၊ ဆုိင္းဘုတ္အားလံုး နဲ႕ Tennel အားလံုး အတြက္ Inspection & Repair Works ေတြအတြက္ Contract ယူျပီး လုပ္ပါတယ္။ လုပ္တတ္ရင္ လုပ္တတ္သေလာက္ အက်ဳိးအျမတ္ ရွိတာမို႕ သူေဌးကလဲ တစ္ခုမွ လက္လြတ္မခံဘဲ အားလံုးကို Tender တင္ခ်င္ပါတယ္။ ယခု လက္ရွိ Contract က လာမည့္ မတ္လကုန္မွာ ျပီးမွာမို႕ အဲဒီအတြက္ အျပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္ရတာအျပင္ ေနာက္ထပ္လာမည့္ အတြက္ပါ လုပ္ေနရတာဆိုေတာ့ အားလပ္ရက္ မရွိေလာက္ေအာင္ပါဘဲ။
.
လမ္းေတြ Inspection လုပ္ၾကပံုလည္း နဲနဲေ၀မွ်ခ်င္ပါတယ္။ စင္ကာပူ အစိုးရက ေငြေၾကးတတ္ႏုိင္ေတာ့ လမ္းအားလံုးကို Major & Minor ဆိုျပီး ႏွစ္ခု ခြဲလုိက္ပါတယ္။ နဲနဲ ရွည္တဲ့လမ္းကို Major နဲ႕ တိုတဲ့လမ္းကို Minor ေပါ့။ Major လမ္းမ်ားကို ၂ ပတ္တစ္ခါ inspection ကားနဲ႕ စစ္ပါတယ္။ Minor လမ္းေတြကိုေတာ့ ၈ ပတ္တစ္ခါ စစ္ပါတယ္။ ကားနဲ႕တစ္ေယာက္၊ လမ္းေလ်ာက္ရင္းနဲ႕ တစ္ေယာက္ စစ္ရပါတယ္။ လမ္းေပၚက အျဖဴ အ၀ါ လုိင္းေလးေတြ ေဆးမွိန္ေနတာ၊ ဆုိင္းဘုတ္ေလးေတြ ေစာင္းေနျပီး ေဆးမွိန္ေနတာ၊ လမ္းေတြ မညီမညာ ျဖစ္ေနတာေတြ၊ တံတားေတြေပၚမွာ အပ်က္အစီး ျဖစ္ေနတာေတြ အျပင္ လမ္းနဲ႕ ပတ္သက္ေနတဲ့ အရာအားလံုးကို စစ္ျပီး တင္ျပရပါတယ္။ အဲဒီ အပ်က္အစီးေတြကို အလုပ္သမားအဖြဲ႕ေတြက တခါတည္း ျပဳျပင္ေပးရပါတယ္။ စနစ္တက် ေငြေၾကးအစီအမံအျပင္ လုပ္ငန္းပုိင္း အစီအမံပါ အလြန္စနစ္တက် ရွိလွပါတယ္။ ျပည္သူလူထုက ဒီနားေလးမွာ လမ္းမေကာင္းဘူး၊ ငါ့ အိမ္ေပါက္၀မွာ လမ္းပ်က္ေနတယ္ လာျပီး လုပ္ေပးပါအံုး ဆိုရင္လဲ တာ၀န္ရွိသူေတြနဲ႕ တုိင္ပင္ျပီး တခါတည္း ျပဳျပင္ေပးပါတယ္။
.
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာျပည္အေနအထားနဲ႕ အလြန္ကို ကြားျခားလွတာ ျမင္ေတြ႕ႏုိ္င္ပါတယ္။ ျမန္မာျပည္က လမ္းေတြ မေကာင္းဘူး။ စင္ကာပူကလမ္းေတြ ေကာင္းတယ္ ဆိုတာ အခုလို စနစ္တက် ထိန္းခ်ဳပ္မွဳနဲ႕ စီမံခံ့ခြဲမွဳ ေကာင္းလြန္းလုိ႕ ကြာျခားရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏုိင္ငံ ဧရိယာ ကြာျခားခ်က္လဲ ပါတာေပါ့ေလ။ ျမန္မာျပည္မွာက ရန္ကုန္-မႏၱေလး လမ္းမၾကီး တစ္ခုတည္းနဲ႕တင္ မုိင္ ၄၀၀ ေက်ာ္ေနတာကို ျမင္ေတြ႕ရေတာ့ ျပဳျပင္ဘို႕ ေငြေၾကးအေျမာက္အမ်ား လုိအပ္မယ္ဆိုတာလဲ နားလည္ပါတယ္။ ဆိုလိုခ်င္တာက စင္ကာပူက ေသးတယ္။ ျမန္မာျပည္က က်ယ္တယ္။ လမ္း ဧရိယာ အဆမတန္ ပိုမ်ားေနတာဆိုေတာ့လဲ အလြန္ၾကီး ေကာင္းမြန္ေအာင္ ျပဳျပင္ႏုိင္ဘုိ႕ ႏုိင္ငံေတာ္မွာ ေငြေၾကးအေျမာက္အမ်ား လုိအပ္ပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအတြက္ လမ္းေတြ မေကာင္းေသးတာလဲ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ လမ္းအသံုးျပဳခ ေငြေၾကးေကာက္ခံမွဳမွာလည္း ျမန္မာျပည္က စင္ကာပူထက္ အမ်ားၾကီး သက္သာတယ္လို႕ ထင္ပါတယ္။
.
အခုအလုပ္ကို လုပ္ေနတာ ေလးႏွစ္ေက်ာ္လာျပီဆိုေတာ့ လမ္းလုပ္ငန္းေတြ စနစ္တက် နဲ႕ ျပဳျပင္ လုပ္ေဆာင္ေနတာကို ေတြ႕ျမင္ရေတာ့ ငါ့ ႏုိင္ငံမွာ ဒီလိုေလး လုပ္ေပးႏုိင္ရင္၊ စီမံေပးႏုိင္ရင္ အတုိင္းထက္အလြန္ ေကာင္းမွာ လို႕ တမ္းတမိတာ အမွန္ပါ။ ငါတို႕ ႏုိင္ငံက လမ္းတံတားေတြ အခုလို အေျခအေနမ်ဳိးျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္ႏုိင္တဲ့ ေငြေၾကးအလုံအေလာက္ရွိရင္ စင္ကာပူက အလုပ္သမားေတြကို ေခၚျပီး လုပ္ျပခ်င္လုိက္တဲ့ စိတ္ကလည္း ေန႕စဥ္နဲ႕ အမွ်ပါဘဲ။ ငါ့ ႏုိင္ငံ တုိးတက္ျပီး မိသားစုအတြက္ မပူမပင္ရတဲ့ လစာေလး ရေနတယ္ဆိုရင္ဘဲ ငါ့ ႏုိင္ငံကို ျပန္ျပီး အလုပ္ လုပ္ျဖစ္မွာပါ။
.
ေငြေၾကးမ်က္ႏွာ တစ္ခုတည္းၾကည့္ျပီး မိေ၀း၊ ဖေ၀း၊ ေဆြမ်ဳိးေ၀း ၊ သူငယ္ခ်င္းေ၀း ေနတဲ့ အခုလို တျခားတုိင္းျပည္မွာ အလုပ္လုပ္ဘို႕ ဆိုတာ မနက္အိပ္ယာႏုိးတုိင္း မေတြးခ်င္တဲ့ အရာတစ္ခုပါ။ ေပ်ာ္ရာမွာ မေနရ၊ ေတာ္ရမွာ ေန ေနရတဲ့ ဘ၀မွာ အထုိက္အေလ်ာက္ေလး ေစတနာထား လုပ္ေနတယ္ ဆိုေပမယ့္ တစ္ေန႕မွာ ျမန္မာႏုိင္ငံကို ျပန္ျပီး အေျခခ်ဘို႕ ေန႕စဥ္ အေတြးရွိေနပါတယ္။ ဒီလိုအေတြးနဲ႕ ေနလာလုိက္တာ ဆယ္စုႏွစ္ထဲကို ေရာက္လာပါျပီ။ ဘယ္ေတာ့မွ ျမန္မာျပည္ျပန္ႏုိင္မယ္ဆိုတာလည္း မေရရာေသး။
.
ေရႊျပည္ေတာ္ ျပန္ဘို႕ ေမွ်ာ္တုိင္းေ၀း ေနတဲ့ အျဖစ္က ဘယ္ေတာ့မွ လြတ္မယ္ဆိုတာလဲ မေသခ်ာေသး။ "ေဆးလိပ္လည္းတို၊ ေနလည္းညိဳျပီ၊ ငါ့ ကို အိမ္ျပန္ပို႕ၾကပါေတာ့" ဆိုတဲ့ ဆရာတင္မိုးရဲ႕ ကဗ်ာေလးကို အခါခါ ရြတ္ရင္း ေန႕စဥ္ႏွင့္ အမွ် ျပည္ေတာ္ျပန္ဘို႕ စိတ္ကူးေလးဘဲ ရွိေနေသးတာ အလြန္ ၀မ္းနည္းစရာ ေကာင္းလွပါတယ္။
.
ေဆးလိပ္လည္း အလိပ္ေပါင္းမ်ားစြာ တိုခဲ့ျပီ။ ေနညိဳတုိင္းလည္း ေရႊဘိုကို လြမ္းခဲ့ရတာ အၾကိမ္ေရ မနည္းေတာ့။ ငါ့ကိုယ္ ငါလဲ အိမ္ျပန္ဘို႕ အေတြး၀င္တာ ဆယ္စုႏွစ္ရွိခဲ့ျပီ။ လူတုိင္းက အေကာင္းဆံုးကို ေမွ်ာ္လင့္ေနၾကတာမို႕ ႏုိင္ငံေရးမဟုတ္တဲ့ စကားေလး တစ္ခြန္းေလာက္ ေျပာရင္း နားပါရေစ။ 2010 ျပီးလုိ႕ 2011 က ေနညိဳခ်ိန္ေတြကို အညာက ထေနာင္းပင္ေအာက္မွာ ကြမ္းေလး၀ါးရင္း ေရေႏြးၾကမ္းအုိးေလးနဲ႕ အညာေလ ပူပူေတြကို ယပ္ခပ္ျပီး စိတ္ေအးခ်မ္းစြာ ျဖတ္သန္းႏုိင္ဘို႕ အခြင့္အလမ္း ေရာင္ျခည္ေလးေတာ့ မ၀ံ့မရဲ ေမွ်ာ္လင့္မိပါ၏
.
ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္
ကိုမ်ဳိး (အညာေျမ)
ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္
ကိုမ်ဳိး (အညာေျမ)
17 comments:
ကိုမ်ိဳး ကအလုပ္ေတြရွုပ္ေနလို႕ ကိုး။
ဒီလိုပါပဲ ေပ်ာ္ရာမွာမေန ရ ေတာ္ရာမွာေနရတဲ့။
တေန႕တလံ ပုဂံ ဘယ္မေရြ႕ ဆိုတဲ့စကားအတိုင္း တစ္ေန႕ေတာ့
ခေရညိဳ တို႕အားလုံး ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ ၊ ကိုယ္ေပ်ာ္တဲ့ အမိေျမကို ျပန္ရမွာေပါ့
တစ္ေန႕ေန႕ ေပါ့။
ကိုမ်ိဳးအလုပ္ရွုတ္ေနတာကိုး။ ဒီလိုပါဘဲကိုမ်ိဳးရယ္ ေပ်ာ္လို့မွမဟုတ္တာ ေတာ္လို့ေန ေနရတာကိုး ....
ၾကိဳးစားထားအကိုေရ....... အကိုတုိ႔လို ပညာတတ္ေတြ ႏုိင္ငံျခားမွာ အတတ္ပညာေတြနဲ႔ ေငြေၾကးရွာေဖြရင္း တခ်ိန္ခ်ိန္ ျမန္မာျပည္အတြက္ ျပန္လည္ အက်ိဳးျပဳႏုိင္ပါေစလုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ရင္းးးးးးးးးး
တေန႔ေတာ့ ျဖစ္လာမွာေပ့ါ အကိုရယ္........ တကယ္ျဖစ္လာတ့ဲ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ အကိုတို႔လို အသိပညာရွင္ေတြ အတတ္ပညာရွင္ေတြ တကယ္ လိုအပ္လာမွာပါ။ အဲဒီအခါေတာ့လည္း ဒီလိုပဲ ၾကိဳးစားလိုက္ၾကတာေပ့ါေနာ္။ အညာလမ္းက တမာေတာမွာ ျဖစ္ျဖစ္ ထေနာင္းရိပ္ေအာက္မွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အကိုေျပာသလို ကြမ္းေလး၀ါးရင္း ေနေႏြးၾကမ္းေလးနဲ႔ တခုထပ္ျဖည့္ေပးမယ္ေလ.. ေျမးေလးပါ ထိန္းရင္းေပ့ါ။ း)
ခင္မင္ေလးစားလွ်က္
ဖတ္လို႔လဲေကာင္းပ ကိုမ်ဳိးေရ...ဆံုးသြားမွာေတာင္ ေၾကာက္တယ္ း)
ျပည္ေတာ္မ်ား ၀င္ၾကရရင္ျဖင္႔ ကိုမ်ဳိးက လမ္းတံတားတာ၀န္ယူေပါ႔... မႏွင္းက အေဆာင္အဦး ေတြ လမ္းေတြ ျမိဳ႕ေတြမွာ အသံုးျပဳမဲ႔ ပိုက္လိုင္းနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ႔ System ေတြကို စနစ္တက်
တာ၀န္ယူမယ္ းD
စိတ္ကူးနဲ႔ပဲ ၾကိတ္ျပီး ရူးၾကတာေပါ႔ ကိုမ်ဳိးေရ...
အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ...
ေနညိဳခ်ိန္ေတြေရာက္လို႔ တိမ္ေတာင္တဲ႔အခါ... အညာက ထေနာင္းပင္အရိပ္ေလးေအာက္
ကြမ္းေလး၀ါးရင္း ေရေႏြးၾကမ္းအုိးေလးနဲ႕ အညာေလ ပူပူေတြကို ယပ္ခပ္ျပီး စိတ္ေအးခ်မ္းစြာ ျဖတ္သန္းႏုိင္မယ္႔ အခြင့္အလမ္း ေရာင္ျခည္ေလးေတြ
တစ္ေန႔ေန႔ဆိုတဲ႔ တစ္ေန႔ေန႔ကို ေရာက္လာဖို႔ ေမွ်ာ္လင္႔ၾကဦးစို႔ ကိုမ်ဳိးေရ....
ခင္မင္ေလးစားလွ်က္
ႏွင္း
ကိုမ်ိဳး Tender တင္ရင္ သတိထားပါ။ ေနျခည္တို႕ရုံးက အစိုးရပေရာဂ်က္ tender က estimation လုိသြားတာ ေန႕ေရာညေရာ လုပ္ေနရတယ္။ း) သူငယ္ခ်င္းရုံးကက်ေတာ့ tender ရခ်င္လို႕ estimation ကိုေလ်ာ့လိုက္တာ တရက္မွ မနားပဲလုပ္ေနရတယ္။ း)
ျမန္မာျပည္ အေၾကာင္းေတာ့ အထူးတလည္ မေဆြးေႏြးေတာ့ပါဘူး။ သေဘာခ်င္းတူေနလို႕
ကုိမ်ဳိးေရ ႕ ႕ ႕
ဖတ္ျပီးေတာ့ေလ ကုိယ့္တုိင္းျပည္ကုိ အက်ဳိးျပန္ျပဳခ်င္တဲ့ စိတ္ရွိတဲ့ ကိုမ်ဳိးကုိ ေလးစားမိပါတယ္။ ဒီလုိပဲ ကၽြန္မအားလံုး အုပ္တစ္ခ်ပ္ သဲတစ္ပြင့္အေနနဲ႕ ပါ၀င္ခြင့္ရေအာင္ ၾကိဳးစားၾကတာေပါ့ေနာ္။
ခင္မင္တဲ့
လုလု
ကိုမ်ိဳးေရ...
တစ္ေန ့ေတာ့ ျဖစ္လာမွာပါ...
အကိုရဲ႕စိတ္ဓါတ္ေလးကို ေလးစားမိပါတယ္အကိုေရ...။ ျမန္မာနုိင္ငံက လမ္းခြန္က နည္းတာလဲမေျပာပါနဲ႕ တစ္ဦးခ်င္း၀င္ေငြနဲ႕ယွဥ္လိုက္ရင္ ေစ်းၾကီးတာပဲေလ။ နုိင္ငံၾကီးက်ယ္သလို သဘာ၀အရင္းအျမစ္ေတြကလဲ ေပါမ်ားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲစစ္သားဆုိေပမယ့္ ၂၀၁၀ကို အရမ္းေမွ်ာ္လင့္မိတယ္။ ျမန္မာနုိင္ငံသားေတြ ဘယ္ေလာက္ ထူးခၽြန္ၾကသလဲဆုိတာကိုလဲ ျမင္ခ်င္တယ္။ အေရွ႕ေတာင္အာရွမွာ ျမန္မာဟာ ထိပ္တန္းမဟုတ္ဘူး ထိပ္ဆုံးနုိင္ငံျဖစ္ခ်င္တယ္။ ဂ်ာနယ္တစ္ခုမွာဖတ္လိုက္ရတယ္ စကၤာပူကေငြေၾကးအခက္ခဲျဖစ္လို႔တဲ့ ဆီးဂိမ္းအတြက္ ေဘာကြင္းေတြေဆာက္ၾကတာ ဟီးေနတာပဲ။ ဒါေပမယ့္ တကၠသုိလ္နဲ႕ အထက္တန္းေက်ာင္းေတြမွာ လက္ေတြ႔ခန္းအတြက္ ဘယ္သူမွ ဘာမွမလုပ္ေပးသလိုျဖစ္ေနေတာ့ တလြဲဆံပင္ေကာင္းေနတာျမင္မိေတာ့ စိတ္မေကာင္းစရာပဲဗ်ာ။ အေကာင္းျမင္တတ္တဲ့အကိုစိတ္ေလးကို ေလးစားပါတယ္ဗ်ာ။ စိတ္ညစ္စရာေတြ ေျပာလဲစိတ္ညစ္ယုံပါပဲဗ်ာ။ ေကာင္းေသာေန႔ေလးပါဗ်ာ
ထေနာင္းပင္ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ကူခြ်ဲလိုက္သလိုပါလားကိုမ်ိဳးရာ..
ကိုမ်ိဳးေရ။ မဂၤလာပါ။
အလုပ္အေတြ႕အႀကံဳနဲ႕ စကၤာပူႏိုင္ငံရဲ႕ အေျခအေန တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းကို ဖတ္ရတာ ဗဟုသုတရပါတယ္။
အထူးသျဖင႔္ ၊ ေရာက္ရဘ၀မွာ က်ရာအလုပ္လုပ္ရင္းက အျမဲလိုလို ျမန္မာႏုိင္ငံကို ဘယ္လိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ သတိရေနႀကျပီး၊ ကိုယ္႕တုိင္းျပည္အတြက္ ဆိုတာကို စဥ္းစားႀကတဲ႕ သူအားလံုးကို ကိုယ္စားျပဳတဲ႕ ပို႔စ္တခုကို ေရးတဲ႕အတြက္ ေက်းဇူးတင္ဂုဏ္ယူပါတယ္။
This, too, shall pass away brother...Lets believe in one saying that "the darkest clouds has a silver lining" and try to be optimistic upon all matters on which we are unable to control. :D
တခ်ိန္ခ်ိန္ ေတာ့ ျပန္နိုင္မွာပါ ကိုမ်ိဳး ...ခု မအားေပမဲ့ ပို႔စ္ေလး ေရးျပီး ခန လြမ္းလိုက္ရတာကိုက အရသာ တခုလို႔ မွတ္ထားပါေနာ္...း)
ကိုမ်ိဳးေရ...
ၾကိဳးစားထားဗ်ိဳ႕..
ဘယ္လိုပဲေျပာေနေျပာေန အားက်တယ္ဗ်ာ..
တစ္ေန႔ေတာ့ ၿပည္ေတာ္ျပန္၀င္ရမွာေပါ့ဗ်ာ..
ကၽြန္ေတာ္ ကိုမ်ိဳးတို႔ မိသားစု အစဥ္က်န္းမာေစေၾကာင္း
ဆုေတာင္ေမတၱာပို႔သပါတယ္..
ကၽြန္ေတာ္လည္း အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ဗ်ာ..။
အခုဒီမွာ သူတို႕ ႏိုင္ငံအတြက္ လာလုပ္ေပးေနရတဲ့ အလုပ္မ်ိဳးေတြ ကိုယ့္ဆီမွာ ျပန္လုပ္ခ်င္ေနျပီ..။
ဒါေပမယ့္လည္း...ဒါေပမယ့္လည္းေပါ့ဗ်ာ..။
ဖတ္မွတ္သြားပါတယ္
ဖိႏွိပ္ထားတဲ့ အိမ္ျပန္ခ်င္စိတ္ ျပန္ဝင္လာတယ္
ျမန္မာျပည္က လမ္းေတြက စင္ကာပူေလာက္သာ မေကာင္းတာ လမ္းတံတားေျကးကေတာ့ နိုင္ငံတကာ မီမီလာပာျပီ။ ရန္ကုန္ ေနျပည္ေတာှ အျမန္လမ္းဆို ကားေလး ၄၀၀၀ ေပးရတယ္။ ျကားျကီးေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။ တံတားေသးေသးေလး မျဖတ္လိုက္နဲ့ ျဖတ္ျပီေဟ့ဆိုတာနဲ့ ၂၀၀ ပဲ။ ဆိုင္းဘုတ္မွာေတာ့ မွိမွိန္ေလး ေရးထားရွာတယ္ ၁တန္ေအာင္ယာဉ္ ၂၅ က်ပ္တဲ့။ ဒာေတြေျပာရင္ ေဒာေတြပာတယ္။ ေျပာေတာ့ဘူး။
Post a Comment